Forum BezeOTS Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

exp

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum BezeOTS Strona Główna -> Aktualności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat

Robimy coś więcej czy wpadamy się pobić?
można pograć trochę dłużej niż tydzień
100%
 100%  [ 6 ]
walczymy tydzień i spierdalam
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Wa$yll
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: DBK

PostWysłany: Pią 1:32, 02 Sie 2019 Temat postu: exp

dobra, to jak wuja zmieniamy ten exp? rpg otsik na elfa?
no i fajnie
szczerze, mi to pasuje

Anonim nie chce się ujawniać, ale niepotrzebnie. bo każdy może wyrazić opinię, i dobrze że coś napisał bo reszta przyznała rację.

Anonim napisał:

1-20 x40
21-40 x30
41-60 x20
61-80 x10
81-100 x7
101-130 x5 30 lvli
131-170 x4 40 lvli
171-220 x3 50 lvli
221-xxx x2


to co może być taki?
a ten loot x3 też mogę dać w sumie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anonim
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 31 Lip 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: biorą się dzieci?

PostWysłany: Pią 4:22, 02 Sie 2019 Temat postu:

Oczywiście jestem na TAK, TAK, TAK.

Co to za frajda z gry skoro 2h od startu lecisz poi robić? Jeszcze nie wszyscy zdążą zalogować na ots-a, a już kumpel da ci na start softy z full eq.

Skoro i tak nie expimy ręcznie tylko bot lata to niech chociaż trochę polata ten bot, a nie dwa dni i wszystko zrobisz co jest do zrobienia na tym OTS-ie.

Ustawisz bota te dwa dni - zobaczysz, że w dzień mało ludzi do bicia i same boty latają więc dasz exit, a tak chociaż będziesz musiał powalczyć trochę, żeby wbić ten wyższy lvl i zdobyć eq, a przez te kilka dni nowi gracze wciągną się bardziej, bo większość loguje wieczorami, a wtedy się dzieje Twisted Evil

Jest jedno ale - jeśli chcemy bawić się w RPG to trzeba zmienić exp za taski.
Weźmy przykładowo task na demony, który zaczynamy na 221 lvlu
exp za demona = 6,000 x2 = 12,000
zabicie 3000 demonów = 12,000 x 3000 = 36,000,000
oddajesz task i dostajesz dodatkowe 45,000,000
czyli razem 81,000,000

81,000,000 : 3000 demców = 27,000 (tyle expa daje jeden demon z taskiem)
27,000 : 6000 = 4.5 (wychodzi na to, że od 221 będzie exp x4.5, a nie x2 Idea )

Wywaliłbym dodatkowy exp przy każdym potworze, których trzeba zabić więcej niż 1000, żeby one nie podbijały za bardzo expa Exclamation
Zebranie z 5/6 osób w tygodniu w godz 2-17 będzie ciężkie by uwalić enemy ek, więc taki ek ma free exp przez 3/4 dnia, więc przy 4.5x szybko się wyexpią (ed/ms/rp już tak sobie nie poexpi).


Arrow Co do Low Tasks
Jeśli będzie wspomniany exp:
1-20 x40
21-40 x30
to może warto zmienić z 150 Trolle, Fur Animals, Rotwormy, Larvy na 50 albo i nawet 30?
Zabicie ich 150 na starcie to zajmie z 1h jak nie dłużej.
I tak po zabiciu 50/30 pewnie wpadnie 30/40 lvl (nie chce mi się już tego liczyć o tej porze) więc po co dalej się męczyć skoro i tak chodzi o zdobycie 20k na start?

Arrow To samo tyczy się Amazonek, Scarabów, Tortoises, Apes, Dwarfs, Skeletons, Undeads, Cyklops - zamiana z 150 na 50, bo za 20k palek kupi 1000 uh-ów i poleci na dragi, a tylko ek będzie bił te taski dla kasy na mr, bo potrzebuje 4 m lvl na uhy.

Arrow Dragi/Ancienty/Gs-y
Może zamiast zmieniać ten loot z x2 na x3 to lepiej zmienić kase za taski na wyższych lvlach?
Zabicie 500 dragów/ancietów/gs-ów to 50,000 golda więc wychodzi, że za potwora dostajemy 100 golda... ubogo strasznie :/ zmieniłbym to na 15,000 golda, bo to i tak 300 golda za potwora.

Idea Dlaczego lepiej pozmieniać nagrody na taski, a nie loota? żeby ed/ms też mógł siedzieć długo na expie, a nie ciągle latać do depo i sprzedawać loota. Ew. można zrobić sobie eka dla kasy ale jak każdy zrobi 2/3 postacie to nie będzie gdzie bocić.



Shocked Sexy zdziwiony, że ludzie zrobili 15 eków?
Już Ci wyjaśniam czemu:
- free exp przez 3/4 dnia tak jak wcześniej wspomniałem
- stawiasz bota i przez dłuuuuugi czas nie musisz nic robić, bo spokojnie styknie capa na loota
- w dzień zarabiasz kase, a w nocy ek lata i expi bez zbierania loota, bo w dzień zarobił na suple
- po kilku dniach ek jest nie do zabicia, bo przez wcześniej wspomniane zalety ma dużo wyższy lvl od reszty prof
- war i nagle w team wpada 3 eków i momentalnie pala mane ms/ed (już było tak nie raz), ek to taki czołg nie do zabicia.
- nie wiem jak będziemy zabijać ek-ów na expie z antyparalem, automatycznym wrzucaniem ssa, automatycznym wrzucaniem might ringa itd.

To nie 7.92 gdzie expiło się ręcznie, teraz ek-a zostawiasz na bocie i nikt go prawdopodobnie nie ruszy. Taki ed/ms/rp będzie szybko ściągany nawet noob charami z enemy teamu, bo wystarczą 2/3 osoby.
EK przy możliwości korzystania z bota ma OGROMNĄ przewagę nad resztą, dlatego tak ważne jest mądre ustawienie exp stage by podczas wara liczyły się umiejętności/ilość team-u, a nie lvl na wyboconych ek-ach.

Question Podsumowując proponuję:
1) zmniejszenie ilości mobów do zabicia z Low Task
2) zwiększenie golda za Mid Task
3) usunięcie expa za High Task (+ hero i bk)

a wszystko to by po godzinie grania resztę mógł zrobić za nas spokojnie elf


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Anonim dnia Pią 4:52, 02 Sie 2019, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum BezeOTS Strona Główna -> Aktualności Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin